ليلي و مجنون
 
درباره وبلاگ


همیشه داشتن بهترینها به آدم غرور خاصی میده . من مغرور ترینم . چون تو بهترینی.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 4195
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

نه امسال سال من .........
سه شنبه 27 بهمن 1388برچسب:, :: 20:35 ::  نويسنده : tohid

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
 عشق آن شب،مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت:یارب از چه خوارم کرده ای
بر حلیب عشق ،دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

بیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست،آن هم میزنی

خسته ام زین عشق دل خونم نکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو...من نیستم

گفت:ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یاربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی

 


مطمئن بودم به من سر میزنی
بر حریم خانه ام در میزنی


حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
 

 

عشق آن شب،مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت:یارب از چه خوارم کرده ای
بر حلیب عشق ،دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

بیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست،آن هم میزنی

خسته ام زین عشق دل خونم نکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو...من نیستم

گفت:ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یاربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی


مطمئن بودم به من سر میزنی
بر حریم خانه ام در میزنی


حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
 

 

عشق آن شب،مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت:یارب از چه خوارم کرده ای
بر حلیب عشق ،دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

بیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست،آن هم میزنی

خسته ام زین عشق دل خونم نکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو...من نیستم

گفت:ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یاربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی


مطمئن بودم به من سر میزنی
بر حریم خانه ام در میزنی


حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

 

راستش مي خواستم يه مطلبي بگم.مي توني نپذيري.ولي دوس داشتن خوبه .عاشق شدن مقدسه.به نظر من هر كسي لياقت دل بزرگ تون رو نداره.ممنون كه گذاشتي چند دقيقه وقتتون رو بگيرم.

 


نظرات شما عزیزان:

fereshteh
ساعت16:12---19 آبان 1389
سلام
با کل فصل اول داستان ( لیلای بی مجنون ) آپم .
لطفا دانلودش کنین و نظرتونو در موردش بهم بگین .
منتظرتون هستم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کلبه شادی
  • فروشگاه جاوید
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان برای آخرین بار خدا کنه بباره تو این شب کویری یه قطره از ستاره و آدرس t.zoro.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .